Vegye fel velünk a kapcsolatot

Angol nyelv óvodásoknak és gyerekeknek

A szülők az angoltanulást ebben a korban azért választják, hogy fejlődjön gyermekük memóriája, figyelme és képzelete.
Children

Előtérben a játékok

Függetlenül attól, hogy mi a tanár célja – új szavak memorizálása, vagy nyelvtan tanulása – ebben a korban a tanulás formája a játék. A gyerekek hamar rájönnek, hogy az angol nyelv használata elengedhetetlen a játékhoz. A tanórák játékos formában zajlanak, ahol a tanuló jutalom csillagokat kaphat, ha figyelmesen hallgatja és követi a tanár utasításait.

section.teacher_the_world.imageAlt

A tanár jelenti az egész világot!

Egy tanár a gyerekek számára sokkal többet jelent a tudás forrásánál. A tanár állítja fel a szabályokat, amit a gyerekek vagy elfogadnak, vagy nem.

Hogy egy gyerek szeretni fogja-e az angol nyelvet vagy sem, a tanáron múlik. Egy kezdő tanulónak az első nyelvlecke meghatározó, ezért fontos, hogy a tanár pozitív benyomást keltsen és a gyerek emléke kellemes maradjon az óráról.

A tanórák játékos formája és egy olyan tanár, akivel a gyerekek szívesen játszanak a két meghatározó elem az angolórák során. De vajon hogyan épül fel a tanulási folyamat?

Bármi megtörténhet!

A testünk, ahogy a gyerekek teste is emlékezik bizonyos mozdulatokra. Mindent, amit a gyerekek nem tudnak szavakkal kifejezni, arckifejezésekkel és gesztusokkal fejeznek ki; gyakran ugrálnak, integetnek, forgatják a fejüket, így próbálják elmagyarázni a felnőtteknek, mire van szükségük.

Ugyanez történik az óvodás gyerekek angoltanulása során. A rímek, számok és énekek segítségével, valamint a tanár testbeszédével a gyerekek a következőképpen fejlődnek:

  • Minden memóriarendszer részt vesz a folyamatban.
  • A ritmus és a rím segít megjegyezni a hosszabb szövegeket.
  • Az arckifejezések és a gesztusok átadják a szavak jelentését, és azok fordítás nélkül is egyértelművé válnak.
  • A szövegek hétköznapi szószerkezeteket tartalmaznak. Amikor a gyerekek ezeket megjegyzik, mintává válnak. Ezt követően a gyerekek már képesek a valódi életben zajló kommunikáció során is használni a megtanult kifejezéseket.
  • Vidám zenével a tanóra derűsebb és szórakoztatóbb.

Látni és érinteni?

Az aktív interakció során minden tényező egy egységgé áll össze – ez pedig a gyerekek oktatása angol nyelvre. Egy hatékony, óvodásoknak tartott tanóra során a gyerekek három fajta tevékenységet végeznek: fizikai tevékenység (aktív játékok, tánc), beszéd, kreatív feladatok. A tanítás során az alábbiak alapvető fontossággal bírnak:

A gyerekek gyakran kedvenc játékaikat is magukkal viszik a tanórákra. A tanárok azokat is játékosan használják, így vonják be a gyerekeket a tanulási folyamatba. Ez a módszer nagyon hasznos a velünk tanuló gyerekek körében.

Banner

    És végül, de nem utolsósorban

    Az aktív interakció során minden tényező egy egységgé áll össze – ez pedig a gyerekek oktatása angol nyelvre. Az óvodásoknak tartott hatékony tanóra során a gyerekek három típusú tevékenységet végeznek: fizikai tevékenység (aktív játékok, tánc), beszéd, kreatív feladatok. Az óvodások és a gyerekek tanítása során az alábbiak alapvető fontossággal bírnak:

  • Egy olyan tanár, aki felkelti a gyermek figyelmét és már az első tanórától bizalmat ébreszt benne.
  • Játékok használata az óvodások fő tevékenységeként.
  • Aktív interakció, amivel a gyermek teljes mértékben bevonható a tanórába.
  • Aktív interakció, amivel a gyermek teljes mértékben bevonható a tanórába.